вівторок, 22 жовтня 2019 р.



                                      Групові форми роботи на уроках хімії

     У старших класах, де учні в більшості уже володіють майже всім навчальним матеріалом, є можливість працювати групами, проводити семінарські заняття. Я створюю групи по 3-4 чоловіки,  у нашій школі небагато учнів у класах. Інколи роблю групи з різними навчальними можливостями ( і це найчастіше), а інколи - з однаковим рівнем знань. З досвіду можу скаати, що різнорівневі групи дають можливість слабшим учням підтягнутись і працювати "нарівні".
Оцінюю знання учнів за рейтингом. Для цього оговорюю перед заняттям 1) максимальну кількість балів за правильну відповідь на кожне із питань,2) кількість балів за відповідь з допущеними помилками не принципового характеру, 3) кількість балів за відповідь з істотними помилками, 4)кількість балів за правильні доповнення. Користуюсь 10-бальною шкалою. Інколи застосовую "відмінно", "добре", "задовільно". Оцінки "незадовільно" не використовую - учень завжди може сказати чи виконати завдання. Із 45 хв у мене 1-2 хв - організація роботи, 10 хв - корекція роботи - це запитання, що ставляться у ході занять, 20 хв авчальна частина, 10 хв - контроль, 2-3 хв - підсумок роботи.
 Теми семінарських занять. 1. Алкани. Загальна та структурні формули. Просторова будова,                                                      ізомерія.
                                                2. Природні джерела вуглеводнів. Переробка нафти. Крекінг                                                            нафтопродуктів. Октанове число бензинів. Охорона довкілля при                                                    переробці вуглеводневої сировини.
                                                3.Харчові добавки, Е-числа.
                                                4.Шкідливий вплив наркотичних речовин на організм людини...

Немає коментарів:

Дописати коментар