вівторок, 9 грудня 2014 р.


Поради батькам, де у сімях ростуть «хіміки» 
-Якщо Вам випав «Щасливий квиток», заохочуйте свого «хіміка»
усіма можливими методами.
-Погоджуйтеся з його тлумаченням проблеми, ніколи не ідіть
упоперек його шляху.
-«Підкидайте» ідеї для обговорення за чашечкою чаю.
-Будьте співучасником більшості дій та процесів свого «хіміка».
-Сприяйте активізації розумової діяльності.
-Проводьте аналогію з відомими досягненнями у хімії.
-Створюйте «мозкові атаки» для свого «хіміка».

                     Корисні поради завжди корисні
Маючи елементарні хімічні знання, можна
- вивести білкові плями,
- позбавитися накипу у посуді,
- вивести плями від фруктів та вина,
- знешкодити ртуть,що витікла…





Як полюбити і вивчити хімію
1.Розумійте, чого хочете досягти.
2.Читайте багато фахової літератури.
3.Ведіть записник із проблеми.
4.Розв’язуйте задачі з хімії, бо вони дуже люблять, щоб їх уміли розв’язувати.
5.Повязуйте вивчене чи прочитане з життям, адже хімія – це
природнича наука.
6.Міркуйте, думайте, мисліть; заводьте мозок творчим ключем!
7.Ніколи не зупиняйтесь на досягнутому!
8.УСПІХІВ ВАМ!!!
Цитата дня:  «Дзвоники у душах дітей видають диво-мелодії –
це реакція дітей на творчий підхід учителя».
                                                                       А.С.Макаренко
             Педагогічні знахідки на уроках хімії
-          Робота з обдарованими дітьми
-          Розвиток пізнавальних інтересів на уроках хімії
-          Розвиток творчого мислення під час вивчення хімії
-          Використання ІКТ на уроках хімії
-          Диференційований підхід до знань учнів під час уроку та позаурочних
заходів
-Спонукання учнів до розвязування задач з хімії

Педагогічна майстерня учителя хімії
-активізація розумової діяльності учнів у процесі навчання хімії
-формування критичного мислення під час вивчення курсу хімії
-вивчення понять хімії від «А» до «Я»
-складання алгоритму розвязування задач з хімії
-інтелектуально-ігровий аспект під час уроку
-профорієнтаційно-соціальні засади хімічної освіти

Нетрадиційні форми проведення уроків хімії
-урок-конференція ( рольова гра )- 9-10 класи
-ділова гра «Круглий стіл»- 10-11 класи
-семінар -8-11 класи
-дискусія ( за оголошеною проблемою)- 10-11 класи
-урок-змагання – 7-9 класи
-робота у групах, у парах -7-9 класи
Поради учням щодо ефективного вивчення хімії
1.Виробіть у собі необхідність працювати для мети.
2.Працюйте регулярно, аж до вироблення умовного рефлексу.
3.Заведіть словник для розуміння незрозумілого.
4.Обовязково працюйте у зошиті, для цього їх повинно бути аж 2:
один – робочий, другий – для задач.
5.Розвязуйте щонайменше по 5 задач у день ( можна і більше).
6.Майте під рукою власноруч зроблений довідник з хімічними поняттями, схемами, таблицями…
7.Ніколи не відмовляйтесь від написання рефератів, доповідей і т.п.,
це стимулює розвиток памяті, спонукає до мислення, розвиває додаткові навички.