вівторок, 9 грудня 2014 р.

             Педагогічні знахідки на уроках хімії
-          Робота з обдарованими дітьми
-          Розвиток пізнавальних інтересів на уроках хімії
-          Розвиток творчого мислення під час вивчення хімії
-          Використання ІКТ на уроках хімії
-          Диференційований підхід до знань учнів під час уроку та позаурочних
заходів
-Спонукання учнів до розвязування задач з хімії

Педагогічна майстерня учителя хімії
-активізація розумової діяльності учнів у процесі навчання хімії
-формування критичного мислення під час вивчення курсу хімії
-вивчення понять хімії від «А» до «Я»
-складання алгоритму розвязування задач з хімії
-інтелектуально-ігровий аспект під час уроку
-профорієнтаційно-соціальні засади хімічної освіти

Нетрадиційні форми проведення уроків хімії
-урок-конференція ( рольова гра )- 9-10 класи
-ділова гра «Круглий стіл»- 10-11 класи
-семінар -8-11 класи
-дискусія ( за оголошеною проблемою)- 10-11 класи
-урок-змагання – 7-9 класи
-робота у групах, у парах -7-9 класи
Поради учням щодо ефективного вивчення хімії
1.Виробіть у собі необхідність працювати для мети.
2.Працюйте регулярно, аж до вироблення умовного рефлексу.
3.Заведіть словник для розуміння незрозумілого.
4.Обовязково працюйте у зошиті, для цього їх повинно бути аж 2:
один – робочий, другий – для задач.
5.Розвязуйте щонайменше по 5 задач у день ( можна і більше).
6.Майте під рукою власноруч зроблений довідник з хімічними поняттями, схемами, таблицями…
7.Ніколи не відмовляйтесь від написання рефератів, доповідей і т.п.,
це стимулює розвиток памяті, спонукає до мислення, розвиває додаткові навички.

Немає коментарів:

Дописати коментар