Педагогічні знахідки на уроках хімії
- Робота з обдарованими дітьми
- Розвиток пізнавальних інтересів на уроках хімії
- Розвиток творчого мислення під час вивчення хімії
- Використання ІКТ на уроках хімії
- Диференційований підхід до знань учнів під час уроку та позаурочних
заходів
-Спонукання учнів до розв’язування задач з хімії
Педагогічна майстерня учителя хімії
-активізація розумової діяльності учнів у процесі навчання хімії
-формування критичного мислення під час вивчення курсу хімії
-вивчення понять хімії від «А» до «Я»
-складання алгоритму розв’язування задач з хімії
-інтелектуально-ігровий аспект під час уроку
-профорієнтаційно-соціальні засади хімічної освіти
Нетрадиційні форми проведення уроків хімії
-урок-конференція ( рольова гра )- 9-10 класи
-ділова гра «Круглий стіл»- 10-11 класи
-семінар -8-11 класи
-дискусія ( за оголошеною проблемою)- 10-11 класи
-урок-змагання – 7-9 класи
-робота у групах, у парах -7-9 класи
Поради учням щодо ефективного вивчення хімії
1.Виробіть у собі необхідність працювати для мети.
2.Працюйте регулярно, аж до вироблення умовного рефлексу.
3.Заведіть словник для розуміння незрозумілого.
4.Обов’язково працюйте у зошиті, для цього їх повинно бути аж 2:
один – робочий, другий – для задач.
5.Розв’язуйте щонайменше по 5 задач у день ( можна і більше).
6.Майте під рукою власноруч зроблений довідник з хімічними поняттями, схемами, таблицями…
7.Ніколи не відмовляйтесь від написання рефератів, доповідей і т.п.,
це стимулює розвиток пам’яті, спонукає до мислення, розвиває додаткові навички.
Немає коментарів:
Дописати коментар